WAŻNE INFORMACJE – PAKIET PODSTAWOWY TV UPC

Dotyczy: podstawowego pakietu TV UPC płatnego ”przy czynszu”

Szanowny Mieszkańcy

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Łobzów” uprzejmie przypomina, że w styczniu b.r. na klatkach schodowych zamieszczone były szczegółowe informacje na temat podstawowego pakietu telewizji UPC, płatnego ”przy czynszu” oraz planowanych zmianach (informacja z dn. 18.01.2023 r.).

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Łobzów” wyjaśnia:

  • Dla osób, które dotychczas odbierały programy w jakości cyfrowej (34 programy), nic nie uległo zmianie.
  • Osobom, które dotychczas odbierały programy w jakości analogowej (ok. 7 programów) na przełomie kwietnia i maja zanikły wszystkie programy, ponieważ telewizja w jakości analogowej została wygaszona.
    Aby nadal odbierać wszystkie programy konieczny jest telewizor z dekoderem DVB-C, by odbierać 34 programy w jakości cyfrowej. Należy sprawdzić, czy telewizor posiada dekoder DVB-C (strojenie programów cyfrowych). Jeśli tak, to należy ustawić programy cyfrowe według instrukcji, którą można znaleźć na stronie internetowej lub otrzymać w Spółdzielni.
    Osoby, które nie są w stanie samodzielnie ustawić swojego telewizora mogą zamówić technika z UPC, który odpłatnie ustawi telewizor. W tym celu należy dzwonić pod numer UPC tel.: 813 813 813. Rozmowa rozpoczyna się od kontaktu ze ”sztuczną inteligencją”. Wówczas należy podawać „kontakt z konsultantem”, „problem techniczny”, „połączenie z technikiem”. Wówczas automat powinien przełączyć do działu technicznego UPC, gdzie można ustalić i zamówić wizytę technika.
    Kontaktując się z UPC należy zachować ostrożność, ponieważ UPC próbuje skłonić do rezygnacji z pakietu podstawowego „płatnego przy czynszu” i zawarcia indywidualnej umowy z UPC na pakiet minimalny lub rozszerzony z dekoderem, za kwoty znacznie wyższe, niż pakiet „płaty przy czynszu” za pośrednictwem Spółdzielni.

W razie wątpliwości lub dodatkowych pytań, Zarząd proponuje kontakt lub przybycie do Biura Spółdzielni.

Z poważaniem

Zarząd SM „Łobzów”